Nu är jag på jobbet..

.. och ska jobba till halv nio ikväll, sen är det hem och rodda lite innan det är dags för sängen.. För jag börjar 8 imorgon bitti och hoppas sen kunna springa hem vid 15 eftersom sonens gäster kommer kl 16.. Phu vilken stress.. Känns som allt är stress innan vi äntligen kommer komma iväg till bulgarien..

På söndag börjar jag 8 för att sen inte kliva av förrän på tisdag kl 15.. Oj oj oj vad jag kommer vara trött.. Ska åka med en boende på resa och när vi kommer tillbaka till gruppboendet på tisdag kl 11 är det bara att springa upp till chefen på ett större Apt möte som varar till 15, kommer ju somna om jag har otur..

Sen hem och tvätta, packa och allt annat man ska hinna med... På onsdag jobbar jag sen 13-2130 och sen på torsdag ska jag och Bettan åka mot barkarby vid 12 på dagen, för att sen vara på hotellet runt 19 tiden.. Sen kl 4 på fredag morgon kliver vi upp och börjar dagen med en härlig hotellfrukost =).. 0710 går planet, gud vad underbart det ska bli...

Nu ska jag fortsätta fixa här

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

ojoj. det där är så kvinnligt, så mycket er :)

2009-05-22 @ 17:21:48
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

blir ju besviken att du inte kommer imorgon och smakar på mina syltkakor =)

2009-05-22 @ 18:08:26
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hejsan !





Du får detta meddelande eftersom jag prenumerar på din blogg på BlogLovin’. Jag ville bara säga att jag efter ett halvårs frånvaro är tillbaka i bloggvärlden och skriver om allt från mina djupaste känslor och sorger till vardagens banaliteter. (”,)



Mitt senaste inlägg är väldigt långt och känslostarkt och handlar om hur det är att bryta en relation med någon man haft i många år. Inlägget är väldigt långt och känslostarkt. Läs gärna och kommentera.



Lämna gärna en kommentar till mitt senaste (eller ngt annat) inlägg och adda mig hemskt gärna på BlogLovin’ ifall du inte redan prenumererar på min blogg.





Kram Patrik

2009-05-22 @ 18:30:32
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0