Nu har det kommit bebis =)

Gud vad jag har väntat hela helgen på att den här förlossningen skulle sätta igång, men inte något har hänt.. Igår somnade jag strax efter elva och vaknade nu 0423 och då hade redan hon fixat av en del av allt själv =).. Det kom 1 till precis när jag hjälpt henne från klätterställningen där hon fött i "hålan" Suck andra klätterställningen man får slänga, iaf kom hon till sin bolåda istället...
Har ingen aning om ifall det kommer flera än dessa men nu är jag vaken och är lycklig "mormor" till små små söta kattungar..

Vill inte ta kort på nyförlöst mamma vilket ni säkert förstår men lägger upp en gammal bild från tidigare kull =)



Nu ska jag gå tillbaka till kiara igen =)

Här kan man ju inte sova..

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG DÖR!!! VA SÖTA!!

2009-05-04 @ 06:29:03
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naaaaaaaaaaw guuuuuud såååå underbart söta!

Grattis "mormor" =)



Hoppas du får en bra dag me dina nya barnbarn =)

2009-05-04 @ 06:34:37
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0