Så jäkla ont i huvudet...

.. jag har ändå tagit så mycket medicin jag kan ta nu dom närmaste 3 timmarna.. *suck*

Inga Bebisar här hemma, hon kniper som fasiken vill jag säga.. Ligger bredvid mig i soffan och tittar på mig med en blick som säger vänta bara...


Måste plocka ordning här hemma för imorgon kommer Hans-Åke, eller ja det vet vi ju inte.. Fast han är verkligen dum om han inte kommer för nu ar jag börjat tappa mitt tålamod, och det är verkligen stort när det gäller den karln...

HI hi tror jag såg att hon fick en värk nu, men jag är inte säker hon kanske ligger och smygfiser :)

Emma

Kommentarer
Postat av: choquitaa

hahah smygfiser ^^

2009-05-03 @ 14:50:57
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0