Sexuella trakasserier?

Hans-Åke påstår att jag har sexuellt trakassat honom idag när han har jobbat.. Förstår inte alls vad han menar.. För det första är det inte mitt fel att han kom 1,5 timme efter bestämd tid.. Klockan 8 var jag faktiskt påklädd och var hos grannen och drack kaffe..  Men när klockan var kvart i 9 vart jag trött och hoppade i sängen igen med tanke på att jag varit vaken sen 04:23.. Så att jag gick upp i trosor och linne när han kom ja det är ju hans fel....

Sen tyckte jag bara att han kunde ta av sig tröjan så att jag kunde få ta ett kort för bloggen, men tydligen var det absolut sexuella trakasserier *asg*..

Så ni får nöja er med en bild på honom in "action" med kläder på *s*



Lägg märke till hans snygga rosa hink som han använder =)...

Nu är det inte så att han gillar rosa utan att mitt enimenta ex (barnens pappa) Skulle vara lite snäll och gav mig fix och ljus fog för ett tag sedan så jag skulle slippa köpa.. Hmm ja just det..  När vi blandat skiten (texten var på alla språk utom dom vi förstod) Så upptäcker vi att det går inte alls som det ska.. Ja kanske för att det var flytspackel vi fått och inte fix..  Så hela hinken var ju förstörd, så han tog min skurhink som självklart var rosa..
Sen när jag kollar fogen så visar det sig att jag fått 2 olika färger, mellan grå och betong grå.. Vad gjorde exet? Jo han skrattade så han kiknade.. *suck*

Iaf så är det ordnat nu och det börjar bli superfint i köket =)... Hans-Åke kommer tillbaka imorgon kväll för att förtsätta =)..

Jo just det, den andra herren skickade ytterliggare ett mess igår som jag inte heller svarat på, det får mig att ännu mer förstå att han ljuger.. Så jävla tråkigt för jag trodde inte det om honom.. =(

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0