Har .....

...känt mig hängig i några veckor, något som legat där men inte har velat brutit ut. Jag har jobbat två nätter och sista natten var j......tuff, jag jobbar på Neonatalavd, avd för barn som födds  v 26-40, det är inte alltid dom barnen mår bra el klarar sig så det är ett tufft jobb....

Just nu känns det som allt bara kom, febern , huvudvärken och snoret rinner hela tiden...

Jag har tagit vaccinet så det är inte svininfluensan el ? typiskt nu när jag är ledig i två nätter, hm roligare kan man ju ha det....

Men som sagt man lever bara en gång och det är nu, så jag får ta dagen som den kommer och jag mår säkert bättre imorgon...

Jag har ju .... och tänka på så jag mår bättre bara av det.


//Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

Krya på dig gumman

2009-11-12 @ 09:22:28
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack så mycket:)

2009-11-12 @ 15:59:40
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0