OJ oj...

vilken dag det varit.. Helt färdig efter baket igår.. Önskar att ni kunde få se bildrepotaget som vi gjorde, eller dom som har fejjan har ju kunnat se det..  Vi hade så jäkla roligt stundtals höll jag på att kissa på mig =)

Fick ett med från LLA (Lagens långa arm) oxå i natt tror jag det var, och det känns bra vi är nog på samma våglängd.. Som jag skrev till honom så blir det jättebra så länge vi är ärliga, då finns inga problem bara möjligheter =).. Det viktigaste är att vi är vänner tycker iaf jag... Sen får vi se..

Ja men just det idag fick Kiara 4 bebisar.. Jag bad efter 2 stycken att det skulle vara slut, men hon tittade på mig och klämde ut 2 till.. Så nu har jag 13 katter hemma  *svimmar nästan av tanken*

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men idag har varit en dag då jag satt i pyjams till halv 5 idag tills jag var tvungen att byta om för att gå till affären..

Jo just det dom ringde från min dotters klass idag och undrade hur många salamikorvar vi sålt WHHHAAATTTTTT???? Vilka jäkla korvar... ÅHHHH den ungen.. Så tydligen var det bra om man iaf sålt 2 tills fredag.. Jag har hittils sen kl 15 idag sålt 10 stycken =)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0