Dagen!

Som vanligt har jag farit runt som en "skållad" råtta under fm. 

 På morgonen så städade jag hela lgh, sen var jag och handlade frukost för jag skulle upp till en vän. Vi pratade som vanligt om allt möjligt, det blev både allvar och massa skratt.

Sen var jag ute på en timmes promenad med hundarna, det är så skönt ute..
Nu ligger båda hundarn helt utslagna i soffan.

Nu ska jag gå igenom alla mina mail jag fått ifrån hudvårds och make up kursen, sätta in dom i pärmen och skriva på alla listor.

Undra om jag får lite tid över att läsa mina böcker, jag har nästan alltid två böcker jag läser samtidigt? Läser Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun" och "H&M handelsmännen". Jag är allätare när det gäller böcker , som ni kanske förstår eftersom jag läser en kriminalroman och en som handlar om handelsmän som ger bilden av den svenska klädjätten H&M.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0