Hej alla vänner..

Hoppas det är bra med er idag oxå.. Jag själv är sjuk men jobbar ändå.. Har feber, hosta och är förkyld..

Jag läser det Bettan skriver och det känns som vi båda två drivs lite härifrån av olika orsaker..

Själv har jag ju öppnat en  ny mer privat sfär där jag kan skriva och analysera saker utan att folk ska känna sig träffade eller att man ska analysera mitt innehåll och göra det till ngt annat..

Jag måste erkänna att jag älskar att skriva på det andra stället, jag har fått tillbaka lusten att förmedla och jag känner mig inte begränsad överhuvudtaget.. I mitt liv händer så mycket att jag behöver få utlopp att skriva om det som står mig närmast!!

Jag kommer inte helt att sluta blogga här men jag kommer begränsa min tid här eller det har jag ju redan gjort.. Jag hoppas att glädjen för att skriva här kommer att komma tillbaka med tiden..


Som sagt jag är sjuk just nu... Känner saknad efter någon annan..

På återseende idag, imorgon eller nästa vecka..

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0