Idag har jag haft...

.. en supermysig dag med min son =).. Vi har shoppat skor till honom, ätit massa gott och varit på bio och sett upp i 3D... Den var lite sorglig ibland och då grät jag självklart ;).. Men mestadels skrattade jag..

Just nu så håller jag på att laga marinerad kyckling, med örtkryddat ris och hemlagad gräddsås.. Min son sa precis att den var supergod.. Vilken kvinna jag är  ;) Har om inte annat fått höra att jag är en spännande kvinna idag *s*


Händer massor i livet just nu men eftersom jag inte hänger med när det gäller Nära nära, lagens långa arm och valpar ... Så sätter jag mig idag på åskådarbänken och bara andas..

Nej nu ska ska jag sjunga vidare ..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0