Direktsändning!

Eftersom vi människor bara lever engång, eller gör vi verkligen det? Finns det inte ett liv efter döden? Vad tror du?

 Vi lever dag för dag, livet är som en direktsändning,  så därför kan man inte backa eller radera det man gjort eller sagt. Om man är en stark människa så kan man stå för vad man gör/säger om andra människor, men jag vet att många människor har svårt för det, så när dom inte vet hur dom ska göra/säga så tar dom till massa lögner som gör att fel personer blir inblandade och att det börjar med massa "skitsnack" om saker som egentligen inte stämmer. Är man stark nog så kan man stå emot det och i det här ögonblicket välja dom man vill ha som sina vänner, för vänner är väl till för att man ska kunna lita på dom? Eller? Det är inte konstigt att det finns massa krig och skit runt om på jorden när inte ens en liten skara människor kan vara sams pga av att någon/några måste smutskasta andra människor för att tro man ska få "passa" in i någons sällskap. 

Man kan inte älska ALLA människor, men däremot ska man respektera andra för det dom gjort/gör.

Jag tycker att ALLA människor är värda en andra chans men då ska man också bevisa att man är det.


Det här är inte till NÅGON speciell, jag måste bara få skriva av mig...

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0