Min första reaktion var..

väldigt positiv, men den har bytts ut i irritation..


Andreas fru som så snällt talade om för mig för en vecka sen att, barnen mådde dåligt och att allt var förstört, hörde av sig idag..

Hon tackade för sig och talade om hon och Andreas ska fortsätta.. Vilket jag tycker är väldigt positivt.. Jag är glad för deras skull..

Mettes första reaktion när jag läste upp messet för henne var den kvinnan är sjuk i huvudet.. Hon vill ju enbart jäklas med dig..

Den reaktionen har jag oxå nu efter ett par timmars funderande.. Varför höra av sig och tala om att allt är förstört och att jag borde varit tyst med mera om dom ändå ska fortsätta.. Här sitter jag och tycker synd om henne, åh det enda hon vill är att jäklas.. Ja så känns det iaf..

Ja hoppas hon har fått ur det ur systmet nu, ilskan mot mig.. För det är väl det allt handlar om.. För det var ju jag som var den oärliga i det här.. Eller inte.. Kanske borde hon gått på honom istället..

Men tackar henne för alla funderingar och tillbaka blickar på allt det jobbigt..

Hoppas det kändes bra för dig för det gjorde det tamefan inte för mig!!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Olga

Vad är det för fel på kvinnan???? Varför sköter hon inte sitt eget jävla liv. Varför ska du informeras om allt dom gör och när dom gör det??? Snart kommer hon väl ringa varje gång dom har haft sex också bara för att visa att han fortfarande vill ha henne. Frågan är hur många andra han också vill ha och har under tiden. Hon skiter ju fullständigt om han pissar på henne verkar det ju som. Va trött jag blir på jävla bönder som inte har något vätt att komma med. Tur att dom oftast är så lata så dom inte orkar åka speciellt långt ifrån sin egen hemort så man slipper stöta på idioterna här. Skulle aldrig ens orka egna ett par minuter åt någon med så låg IQ

2009-10-04 @ 03:18:35
Postat av: Emma

Ja du Olga jag undrar oxå vad hennes fel ligger.. Men tydligt är ju att hon vill visa mig att hon har honom, att hon fick honom.. Om hon tror att det är någon vinst ja det är ju då hennes huvudvärk.. För jag anser att hon har förlorat spelet för länge sen..



Jag vet att jag inte borde men jag irriterar mig på hennes jävla sätt hon har.. Skriva att barnen inte sover på nätterna, att dottern måste flytta på sig.. Att inget kommer bli sig likt.. Åh att det var mitt fel att det blev så för att jag sa sanningen.. Hon ville medvetet försöka få mig att må dåligt.. Fast hon satt där med honom och leker familjeliv igen..



Är det så att hon är så osäker på honom och inte litar på honom att hon kontaktar mig för att verkligen kolla att vi brutit all kontakt..



Undrar om han har en aning om att hon kontaktat mig igen, att hon läser/läste min blogg..



Som sagt så glad över att hon inte läser bloggen mer nu..

2009-10-04 @ 04:14:03
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0