Plastikkirurgigruppen

Igår var jag och Emma på Plasikkirurgigruppen hos min doktor för att jag skulle kolla mina bröst , det har redan gått ett halvår sedan jag gjorde dom. Jag har lagt in 500gr i varje, gelehallon m high profil, dom är perfekta , jag är jätte nöjd men när jag står och tittar uppifrån kan jag tänka mig att lägga in mer så jag sa det till honom igår men han sa med stark röst;

- Dr; Absolut inte!

- Jag; Men det känns som jag har vuxit i dom. Och kan tänka mig....

- Dr; Ja, det säger alla, man vänjer sig ganska fort, men dom här är jätte fina och dom kommer hålla säkert i minst 25 år. Så mer ska du inte lägga i.

- Jag; Ok, det var bara en tanke, eller var det inte det???

- Dr; Vi ses om sex år igen för då är det nästa "besiktning", om det är något hör av dig innan...

Jag och Emma fick se bilder innan och efter, ja, det är skillnad kan jag lova.

Han trodde att jag och Emma var tvillingar, ja den sista tiden har vi fått höra det flera gånger att vi är jätte lika....

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0