Vilken skön kväll...

.. jag har haft, som jag oxå precis valt att avsluta..

Har varit hos Mette och tittat på skäms tv hela kvällen *asg*.. Vi har ätit gröna saker med vitlöks dip och druckit vatten . Hur skönt och avslappnat som helst..


Förutom att Mette tyckte jag var väldigt Neeegativ ikväll mot allt som var på tv,.. Bara för att jag gjorde en massa miner och pratade om folk som såg ut som dressyr hästar m.m.. Svårt att beskriva för någon som inte var där.. Men Mette skrattade iaf...  Försökte ju bara ge min bild av det..  *skrattar*


Nu har jag iaf krupit ner i soffan med täcket men känner på mig att efter nästan 2 liter vatten så lär jag väl få springa på toa halva natten *s*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0