Är så himla trött....

... men får ingen ro i kroppen alls..


Sitter uppkrupen i soffan med en massa tända doftljus och en stor tekopp bredvid mig.. Försöker slappna av i kroppen så att jag ska känna tröttheten komma, men känner mig stelare än någonsin..

Jag lever varje dag med smärta och oftast går det riktigt bra men ibland blir det som igår och även idag.. Jag gråter så fort någon pratar lite snällt med mig..

Det var det som hände igår när nära nära ringde, han lät så gullig och orolig att jag började gråta direkt.. Ville inte att han skulle höra det så jag fick nästan panik.. Kändes som jag slängde luren i örat på honom.. Känns lite pinsamt om han skulle höra mig gråta..

Mette har sagt till mig att jag ska tala om för henne när jag har ont, klaga lite.. Men gillar inte att göra det, vet ju att det kan vara jobbigt att lyssna på.. Men man får klaga iaf.. Fast hon skällde på mig idag, hon tycker att jag ska börja använda mina handskenor igen.. Jag tycker dom är obehagliga och dessutom ser jag handikappad ut.. Men hon har rätt, borde iaf börja sova med dom..

Tror jag ska fylla på tekoppen för det känns som det blir en väldigt lång natt..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0