Veckan...

Mitt liv är som en bergodalbana, det går verkligen upp och ner. Nu menar jag inte bara med känslor utan med allt möjligt. Som jag sagt tidigare så är jag en väldigt rastlös själ. Fast jag har massor av saker att göra eller ta tag i så kan jag mitt i allt ta för mig ännu flera saker. Jag trivs när jag har mycket runt omkring mig men jag vill ha koll på sakerna och när jag inte har det, det är då mitt liv känns som en bergodalbana, ena dagen på topp och nästa ibland så djupt ner jag kan komma i både känslor och annat. Just nu känns det som jag inte är längst ner eller högst upp i banan, utan i mitten någonstans.


Jag har massor av saker som händer just nu och saker som kommer att hända om jag kan bestämma mig för om jag vill det eller inte. Den här veckan som kommer ska jag; trappa upp träningen, på tre möten, två telefon möten, skriva fyra viktiga mail, jobba två nätter. Fredag är jag bjuden till Logg in hotell, det är en jag känner som kommer dit med sitt band för en spelning. På lördag fm är det ett möte till och senare på eftermiddagen och hela natten ska jag göra en sak som jag kommer att skriva om lite senare i veckan.




Undrar om jag ska skaffa mig en sekreterare, finns det någon frivillig?

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0