Du ringer mig...

.. som vanligt så skrattar jag... Det är svårt att inte göra det när du sätter igång.. Sen säger du ngt som får mig att haja till... Du återberättar ngt som jag skrivit här på bloggen.. Du vill få mig att förstå att det jag sagt inte riktigt stämmer överens med din bild..

Att jag skrattar och säger att jag gör som jag vill, har inget med det faktum att jag är förvånad eftersom jag inte trodde du ens läste bloggen..

Så nu sitter jag här med mitt glas vin och skrattar, ja av någon anledning får du mig till det varje gång.. Men jag måste erkänna jag håller fast med vad jag sagt.. Du betedde dig både fegt och omoget.. Om du sen är en feg omogen kille ja det är väl upp till dig att bevisa att det inte är så..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0