Imorgon är det...

.. dags för min tjej middag som jag har längtat som en tok efter..

Det kommer en massa vackra kloka kvinnor hem till mig.. Mitt hem ska fyllas av glädje, skratt och en massa funderingar..

Om jag nu fått ihop det rätt så blir vi iaf 11 stycken och då kanske det trillar in en och annan kvinna till =)


Jag ska laga min goda vegetariska pasta sås, lagade den i häromdagen men då blev den inte lika god.. Dessutom var det färskpasta med tomat och jag föredrar att ha den som det är basilika och vitlök i.. Till det så blir det en massa vin...

Funderar på en välkomstdrink oxå.. Det är väl dessa kvinnor värda =)


Så underbara vänner jag både väntar och längtar!

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan en massa goda drinkar!

2009-09-18 @ 17:18:52
Postat av: Emma

Åh berätta...

2009-09-18 @ 21:03:04
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0