Min dag..

..idag har varit bättre än på länge. Imorse så pratade jag med en vän, en vän som jag inte haft så länge men jag har märkt att vi har mycket gemensamt och en som jag kan ge min tillit till. Och det är jätte viktigt för mig, så tack. Du vet vem du är....Dagen fortsatte så bra, fick ett telefonsamtal långt bort men ändå så nära. Efter ett tag så fick jag en "låt" som gjorde att jag kände att leendet kom tillbaka igen...Dagen fortsatte med trevliga telefonsamtal och underbara vänners närhet...

Känns som dagen i dag har varit min....

//Bettan

Kommentarer
Postat av: En vän

I matte och språk tar två negationer ut varandra och blir positivt.

Så kan det vara ibland i svåra stunder. Att en annan som mår lite pyton kan stötta på sitt sätt och man känner sig förstådd. Tack själv!

2009-09-10 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0