Min hjärna...

.. och jag har slutat samarbeta helt..


Jag var för bara 1 år sedan en ganska "godtrogen" person, litade på dom flesta.. Tog det mesta om inte annat, gav folk fler chanser än dom förtjänade.. Hade man en bra förklaring så räckte det på ytan.. Medan jag under kände att det här är inte rätt ...

Idag är jag helt snurrig i huvudet.. Jag analyserar saker som inte ska analyseras.. Jag har tappat tilliten till människor.. Jag känner själv hur jag kan låta ointresserad och irriterad när jag egentligen vill låta glad.. Men det är ju för att fel tonläge i en mening till mig kan få mig stel som en pinne och direkt börjar tänka.. Åh då är det inga glada tankar som glider i mitt huvud inte, utan mer hur värdelös jag måste vara...

Jag kämpar varje dag med att inte låta mina tankar ta över mig helt.. Jag vill ju tro, jag vill visa när jag är glad.. Men är så rädd att blotta mig som person.. Åh hur enkelt är det då ...

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0