Till dig det berör...

Jag fattar inte vad som hände med dig.. Jag förstår inte vem du blivit.. Jag brukade tala om dig som någon man borde och skulle se upp till.. Att du var stark, smart och visste vem du var.. Jag ifrågasätter inte din smarthet absolut inte, du är nog en av dom smartaste kvinnor jag träffat.. Men din styrka den ifrågasätter jag, inte för att du inte skulle vara stark.. För stark är du, men du har defenetivt inte den styrka jag trodde.. Jag såg din styrka som något du använde dig av för att komma fram i livet.. Leva trots svårigeheter.. För du har verkligen levt, så jag trodde det var den styrkan.. Men istället ser jag en styrka som istället borde kallas maktmissbruk.. Att du skulle veta vem du var ifrågasätter jag oxå, eller så måste jag inse att du aldrig visade mig dig själv för mig..

Du var en av dom personer som kramade, tröstade och hjälpte att bygga upp mig efter Andreas alla turer i våras.. Var det bara Fejk?? Var det bara något du gjorde för att det kändes bra just då?? Jag vet inte vad jag gjorde för att du skulle ställa dig med ryggen mot mig..

Var det för att jag blev arg?? Var det för att jag sa vad jag tyckte om en viss sak??? För nog borde våran vänskap varit större än så??

Jag kan säga att jag är genuint ledsen över att du inte var den jag trodde.. För hon betydde så enormt mycket för mig.. Som sagt det känns..

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Men oj... Sånt svider... i hjärtat o själen...



// Kramisen

2009-09-25 @ 19:56:28
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: ¤Evaneseè



Hej!

Sv;



Ja de är söta :)

Hoppas att det löser sig! Du låter ledsen när man läser.



Ha de gott!

2009-09-25 @ 21:33:22
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0