Spännande!

Igår så hittade jag något som jag länge har varit intresserad av, något som jag har velat gjort länge men inte riktigt vågat tagit steget ut. Men nu tror jag att jag är redo för det, det kändes jätte bra att sitta och kolla runt och se  hur andra gjort/gör. Det känns som det är något jag skulle kunna trivas med, men det vet jag inte förrän jag provat,men min känsla känns jätte bra och det är ju efter magkänslan man ska gå. Det kan vara så att det inte alls är något för mig, men jag älskar träffa nya människor och få ta del av andras lika intressen, så jag vet innerst inne att det här blir jätte bra. Det här är något som tar lite tid i början men som efter ett tag kommer att fungera bra, jag ska bara se till att få tag i rätt personer så kemin mellan oss stämmer, det är A o O...

Återkommer med mera när allt är klart och jag verkligen känner att det var något för mig, är det inget för mig så kommer jag inte att skriva om det här. Så den här grejen är som att spela på lotto, antingen vinner jag eller så förlorar dom mig.

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0