Vad kan man önska sig...

hos en man???

För mig är den frågan en stor ångest... För det fanns en man som gav mig precis det jag ville ha.. Han gav mig i mångt och mycke precis allt...

Ja och det var Andreas.. Jag vill verkligen inte tycka så men det är så...

Att äta middag med honom var så himla avslappnande, bara sitta och prata med tända ljus och njuta av en god middag så härligt.. Att få sova bredvid honom, vakna av hans beröring mitt i natten .. Hans behov av att bekräfta mig som kvinna.. Hans pussar på morgonen, och han leende innan han gick till jobbet..

Vi kunde verkligen prata med varandra utan att det blev jobbigt.. Han visade uppskattning för vem jag var..

Så träffar jag nära nära som berör mig på så många sätt, men han har inte samma behov... Visserligen så har han skickat så många underbara mess, ringt så många underbara samtal.. Men han behöver inte njuta av en middag på samma sätt som mig.. Han behöver inte prata eller vill inte prata som jag behöver.. Vi hade inte samma syn på romantik.. Det gör mig på ett sätt ledsen för han var verkligen fantastisk... Men jag vet vad jag behöver och vill ha och det är inte en kompromiss...



Jag vill ha allt och det är jag faktiskt värd..

Emma..

Kommentarer
Postat av: Olga

Ja det är du verkligen värd. Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång.... är det inte så man säger!? Men visst är det surt när man råkar på dessa killar som i grund och botten inte respekterar en som person. Dom gör allt för att det ska se ut som om dom respekterar än och bara vill ens bästa. Men när allt kommer omkring så är det ju inte respekt att ljuga om allt man gör eller att skriva alla dessa underbara mess men egentligen bara vilja ha en liten bit av kakan. Spel för gallerierna! skulle jag vilja kalla det. Men du har så rätt, du är helt klart värd allt det som dom lotsas att dom ville ge. Frågan är bara var man träffar dessa underbara varelser. Det är ju inte konstigt att man blir skeptisk. Stå på dig tjejen, du kommer att lyckas!

2009-09-23 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0