Vi fick en kommentar..

.. här på bloggen att det verkar som vi bara skriver till dom som känner oss.. Att man inte alls förstår vad som händer just nu..

Ber verkligen om ursäkt för det, jag har absolut inte menat att vara totalt kryptisk..

Jag har väl kanske velat hålla sakerna för mig själv, det var så nytt och jag visste inte riktigt alls va det skulle bli av det.. Nu vet jag det och jag känner själv att jag inte längre har lust att vara så tyst..

Som sagt jag träffade ju någon på bröllopet, en jättego kille som jag sen åkte för att träffa igen helgen efter, det var då vi var i göteborg..

Ja efter diverse händelser så blir det inget där och jag är väl kanske rätt glad för det iaf.. Vi är så totalt olika och ser så annorlunda på saker att det i långa loppet verkligen inte skulle funka.. Han är en av dom roligaste människor jag någonsin träffat och är sjukt gullig.. Men ni som känner mig vet att jag behöver mer än så.. Jag behöver någon som ser mig, någon som möter mig på samma plan..

Nu var det han som tog första steget att det inte skulle bli en fortsättning och jag ska inte sticka under stol med att sättet han gjorde det på gjorde mig skitförbannad.. Det var så fegt och omoget enligt mig, åh det anser jag att jag har rätt att tycka.. Men jag är inte långsint överhuvudtaget och jag kan villigt erkänna att jag har honom hellre som en god vän än som ovän..

Så jag hoppas väl någonstans att vi kan förbli goda vänner, kunna komma skratta tillsammans igen.. Just nu känns det som han är arg på mig, varför har jag ingen aning.. Men det kanske ger sig med tiden..


Förresten kommer ni ihåg Orvar?? Ja fick ett mess av honom i lördags natt, han tyckte jag skulle ha fotriktiga skor när jag var ute och dansade*asg*... Sen vet jag inte vad som hände, men våra mess var sen hur galna som helst.. Så Bettan tycker jag ska ha alkolås på min mobil och det kanske hon har rätt i =)

Orvar ringde mig igår och vi skrattade gott åt våra mess..

Så hädanefter ska jag sluta vara så kryptisk =)


Kommentarer
Postat av: Jag

Hmmmm... Grejen är väl att man inte hela tiden kan återberätta allt för de som eventuellt kommer till som nya läsare.... De gör inte jag alltid på min blogg... De mestat går ju att tyda ut om man orkar läsa allt galet man skrivit sen tidigare...



Om nån verkligen kommenterar eller verkligen missförstår saker o ting så kan jag ju ge en fingervisning om hur de verkligen är...



Jag vet inte om jag skriver för att någon specifik! Absolut inte för dem som känner mig personligen i allafall... Jag skriver för min egen skull o för att jag tycker att de är skönt att få andras åsikter om saker o ting...Utan att för den skull känna personen i fråga personligen...



Nu tycker jag ju i o för sig att jag börjar känna dig ganska bra... Efter denna tid i Cyber Space=)...O jag tycker väl inte du varit kryptisk.... Möjligen lite hemlighetsfull... Men de är man ju lite tillmans...Eller??? Måste man alltid säga allt i klartext??!! Vissa saker kanske man vill hålla lite för sig själv i bland!!



Kram på dig för denna gång

2009-09-21 @ 14:59:58
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Cia

Är det inte det som är ide´n med bloggar? Att slippa vända ut och in på allt hela tiden utan skriva det man känner för, kryptiskt eller ej!

Passar det inte så läs inte då är mitt råd till dem som kritiserar sättet man skriver på.

Är ett ypperligt tillfälle att lära känna ngn utan att påverkas av yttre attribut och bilda sig en uppfattning av människan bakom.

/Ha en skön måndagkväll

2009-09-21 @ 19:53:51
URL: http://www.ciabel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0