Ville skriva...

ett långt inlägg..


Förklara 1, 2 och 3 saker.. Få ur mig en massa.. Men jag kan inte få ner det... Jag skriver och sen raderar jag..

Hur svårt ska det vara att skriva ibland?


Ikväll längtar jag tills jag kan krypa upp i soffan hos Mette med ett glas vin.. Då ska jag berätta det jag så gärna vill skriva.. Då ska jag delge henne mina tankar och funderingar.. Känner att jag inte fått utlopp för mina tankar och funderingar på ett par dagar..

Är så van att sitta med Mette eller Bettan och bara prata varje dag över en kopp kaffe eller ett glas vin..

Men just nu känner jag ett lugn i kroppen, känslan av att vara vilse är borta.. Ju mer jag sitter här och tänker ju mer slappnar kroppen av..

Jag står för vem jag är, frågan är kan du stå för vem du är??

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0