Imorgon ska jag..

.. fortsätta med det roliga att slå in julklappar =)


Jag är helt klar med julklappsinköpen kan man säga.. Lite kvar är det väl men det handlar om en 3-4 stycken presenter..

I år firar jag jul hemma hos mamma, farsan och syster i skogen, ska bli supermysigt =) Barnen är självklart med mig i år då det är min jul =)

Vi ska först äta traditionell jullunch hos brorsan och hans familj för att sen äta någon god gryta och sitta framför brassan i mamma och farsans hus...

Med min pappa firar jag innan tillsammans med barnen... Jag har sammanlagt 7 syskon så det blir lite svårt att få ihop att träffa alla.. Så jag koncentrerar mig varje år på att träffa iaf mamma, farsan, pappa och lillsyster Josse =) Det är även dom barnen helst vill träffa... Men det är klart jag någon gång skulle vilja ha värsta familjefesten.. Hmm undrar hur många vi skulle bli... Ja runt 27-30 personer =) Åh då är det bara närmaste familjen.. hi hi hi



Hur ska ni fira jul i år??

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, julen är mysig! :) Ska ska fira först hos sambons släkt och sen hemma hos min familj! :)

2010-12-10 @ 18:49:50
URL: http://matiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0