Jag skulle så lätt...

.. göra samma sak.. Kränka tillbaka.. För det jag fick höra det var fasiken så kränkande att jag kände mig alldels tom när jag fick höra.. Det skulle gå på 1 sekund.. Så skulle nog skadan vara större än va den känns för mig just nu.. Men jag gör det inte.. Funkar inte så... Jag ska kunna leva med mitt samvete och det skulle jag aldrig kunna göra i det läget..

Men efter alla "lögner" & " sanningar" så är jag så splittrad över hur en människa kan vara så.. Jag känner mig korkad och blåögd, jag vill så gärna tro att alla är snälla och att dom inte utnyttjar en..  Men nu lär jag mig den hårda vägen, vem som är vem i mitt liv..

Det betyder inte att det är helt negativt, det gör att jag kommer uppskatta vissa lite mer kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0