Åker på...

.. lördag till Turkiet, längtar som en tok gör jag!

Men man måste ju planera lite innan man åker och mobilen är något man måste tänka på.. Eftersom jag var tvungen att få tag på banken förra året eftersom dom skimmade mitt bankkort dagen innan avresa, landade räkningen på hela 3300 kr.. Vägrar ha det så igen... Så nu har jag kollat upp billigaste kontantkortet och det är tele2 just nu..

Minutpriset från Turkiet enligt deras prislista är 1.99 + 4 kr i öppningsavgift.. Tar jag emot samtal kostar det 7.89 kr.. Inte lika kul! Så ifall att någon vill få tag på mig så är det enklare att dom messar och jag ringer upp..

Får väl se vem man ger det numret till ;)..

Som sagt inte många dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Com

Hej,



Vi på Comviq är glada att du har upptäckt våra kampanjpriser från utvalda länder i sommar, Turkiet är en av dem. Förhoppningsvis väljer du att ringa med oss även fortsättningsvis.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Comviq.

2010-06-02 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0