Helt plötsligt...

.. smälter jag..  När någon skriver " Är glad att du finns" så blir jag alldels så där glad man kan bli..  När någon visar en mjuk sida.. 

Sitter här med mina tankar alldeles själv ... Tänker på allt från Barnen när dom var små till att lilla Basse dog i natt..


Kommer ihåg när dottern föddes, enligt mig en mardröms förlossning från början till slut på 4 timmar från första värk.. *skrattar* Men jag var oxå 20 och världen var inte så stor..  Men när dom la upp detta lilla knytte på min mage..  :) Åh herregud.. Tårarna rann..  Jag var så lycklig.. Är fortfarande lycklig över denna underbara unge som idag är 14 år snart.. Ger sin mamma gråa hår men skullle inte vilja vara utan henne för allt smör i småland..

I nästa inlägg ska jag berätta om min son.. Som om 6 timmar och 55 minuter blir 10 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0