Idag har jag..

.. jobbat...  Dagen var lugn på jobbet, det kan man ju kalla flyt med tanke på hur lite jag sov..


Igår var Lina här och åt middag, vi tittade på tv och jag hjälpte henne att planera lite romantiskt för hennes pojkvän =) Vi tittade på vad en middag uppe i Eiffeltornet skulle kosta, eftersom hon planerar att bjuda honom dit!.. Högst upp kostade en meny för 2 , 780 EURO!!!!! Men om man kunde tänka sig att äta på andra våningen var det istället 160 Euro för 2.. Lite mer acceptabelt..
Självklart förstår jag dom som har råd att lägga dessa pengar, men det är grymt mycket pengar iaf!


Igår så gjorde jag för första gången en riskanalys på jobbet, det är en ny sak vi börjat med när det hänt lite allvarligare saker.  Blev lite stolt på mig själv att jag klarade det så bra som jag gjorde, jag hade en "lathund" hur man gjorde.. Men jag hade ingen aning om hur innehållet skulle se ut eftersom min chef inte gått igenom det med mig än.. Men vet ni jag fick tillbaka PERFEKT av min chef =) Så det känns faktiskt riktigt bra =)


Ikväll kommer mina barns pappas fru hit, jag vill bjuda igen henne för den fantastiska lunch/middagen som hon bjöd på i söndags! Skulle dit för att diskutera dotterns språkresa nästa år, kom dit 13 och var hemma 2230 , det blev lite längre men det var verkligen supertrevligt!

Hon ska nämnligen bjuda min dotter på den här resan, så jag känner att jag på ngt sätt vill visa henne hur mycket jag uppskattar det=)

Så lite vin och lite mat blir det ikväll =)


Jo just det sen håller dom på att renovera mitt sovrum och barnens rum så just nu sover jag på en madrass på golvet i vardagsrummet, men jag hoppas dom är klara imorgon=) Då ska det fixas må ni tro =) Självklart kommer det före och efter bilder på hur det blev!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0