Inte för att livet..

.. känns dåligt på någor som helst vis...

Men jag är besviken på någon, känner mig ledsen och förvirrad.. Någon är inte som för ett par månader sedan, saker förändras.. Jag ska inte säga att det kommer som en chock, jag har sett förvandlingen bit för bit.. Sett hur den där underbara gnistan har börjat dimma av.. Det är faktiskt som att det sitter som en dimmer, för ibland tror jag att jag ser gnistan och så börjar den sakta men säkert dimmas av..

Att det tappar ork det förstår jag, men när respekten försvinner, när det verkar som att betydelsen försvinner vad gör man då??

Jag är less och har dragit mig på något sätt undan, för jag orkar inte tjata, jag orkar inte dra samma visa igen och igen... Jag hoppas personen blir sig själv igen, att gnistan återkommer.. För att komma och säga att man är lycklig, ja det är rent skitsnack.. 


Men något annat som känns så skönt, är att någon annan och jag hittar långsamt tillbaka till varandra.. Vi skrattar som förr, vi gråter som förr och vi har aldrig varit så ärliga som nu...



Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag vet vad du försöker säga och jag vet att du inte är värd det..Jag vet också att känslan att hitta tillbaka till någon är underbar..Jag har den känslan nu....Puss

2010-11-05 @ 15:49:41
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

<3



Vad säga om att fröken börjar skriva igen.. Kanske om den stora kärleken =)

Puss

2010-11-05 @ 15:51:07
Postat av: Bettan

Jag har tänk och funderat och jag kommer att börja skriva igen inom kort...Och absolut om den stora kärleken:) Puss

2010-11-05 @ 15:53:36
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Va bra =)



Sen kan vi ju börjar leta efter min stora kärlek :)



Idag är min stora kärlek dock soffan och mitt glas vin som jag ska ta senare...



Puss

2010-11-05 @ 15:55:10
Postat av: Emma

Tävling på bloggen pågår där du har chans att vinna ett presentkort för fotoprodukter värt 300 kr. Kika in om du är intresserad :D

2010-11-05 @ 16:31:11
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-11-05 @ 16:33:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0