Barnarov..

.. är ett ord jag smakat på hela dagen... För jag tror att det var det jag sysslade med igår kväll.. Mina läppar i blå efter att ha träffats av 23 tusen gånger.. Kan man skylla på solen att man har sönderkyssta läppar idag?? Det var inte meningen att tappa förnuftet men mellan den där Whiskey Colan och den där Whiskey Colan så ramlade det i mellan någon stol...

Så igår blev jag för första gången i mitt liv kysst så att jag idag har blåmärken på läpparna.. Mycket snyggt...

Förnuftet kom tillbaka redan igår... Men minnena av 23 lever kvar ännu idag.. Hi hi... Tänk att kyssande kan vara så himla galet...


Men oroa er inte idag är jag 34 år och väldigt förnuftig men efter den här whiskey colan jag beställer nu  så vet jag inte vad som händer.. Men jag får vara snabb och leta på golvet om det börjar att försvinna.. hi hi..


Hörs sen..

Pussar Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

;)

2010-10-13 @ 23:33:42
URL: http://misspetra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0