Kameran går...

 

...inte på högvarv här kan jag säga... Varje gång vi går utanför dörren glömmer vi den... Hmmm som sagt skyller allt på solen..

Idag har vi som sagt haft 34 graders värme men tyvärr kom det små kyliga vindar... Får man klaga??? Ha ha ha skoja bara, det var skönt när dom kom.. Behövligt...

¨

Folket här underbara.. Mycket skratt blir det och hälften av personalen går numera runt och säger JOBBIGT VA till varandra... =)

 

Vi längtar inte hem och vill stanna här länge =)... Däremot funderar vi på om vi kommer bli blinda med tanke på spritmängden i varje drink.. Nästan så man känner hur nerverna börjar hoppa.. Vi tänkte kanske skicka gänget här på bartender skola i Sverige... Snacka om skillnad.. Här får man be dom på sina bara knän att inte hälla i så mycket sprit och hemma i sverige måste man hålla koll att man överhuvudtaget får någon sprit i sin drink.. Kontraster som är lite roliga att ha .. ha ha ha...

Maten är fantastisk och jag är nästan vegeterian numera.. Men bara nästan.. Maten e så god att vi avnjuter en tallrik på 3 minuter.. Personalen måste tro att vi svälter hemma...

Hoppas ni har det bra där hemma....

Jo just det... Kanske borde jag berätta om ordet 23 som på ett lustigt sätt satt sig fast på mina läppar...

 

Pussar från Emma & Mette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0