Jag tycker så synd om...

henne... Hon måste ju se det där runkollonet till och från hela tiden eftersom dom har barn ihop.. Jag slipper som tur är att göra det...


Det bästa är att just nu hatar han tydligen mig för jag har förstört hans familj, ehhh jag vet inte om missade ngt i det här.. Men till att börja med var det inte han som hade svårt att stoppa snoppen där den hörde hemma?? För det andra ringde hon mig och han gav mitt nummer till henne.. Så hur jävlar kan det då vara mitt fel....  Jo just det , det brukar ju vara så....

Jag tror inte att jag har berättat för er hur jag lyckades lokalisera det lilla runkollonet... Men jag la ut på facebook att jag ville ha tag på honom, och erbjöd den som hittade ollonobollen en dejt med mig....  Jävlar ibland går det undan ... Med rätt belöning så kan man tydligen få allt..

Jag kanske låter skämtsam, men det är för att jag pratar med Olga och hon lägger en Kukpatiens...


 Undrar om jag oxå ska göra det *s*

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-25 @ 01:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0