Nu har jag ätit för...

..första gången sen i onsdags vid 7 då vi grillade med Mette.. Igår var det bara kaffe, hade ju sån ångest över allt...  Men nu fick jag i min en hård smörgås och lite yoggi..  Mår lite illa men det är väl bara för att jag är så hungrig.. Men tar det lite lugnt och äter små små portioner..

Tänker mycket på om det är så här han har varit hela tiden... Ja menar den här kalla, elaka och egocentriska Andreas är ju inte någon jag hade fallit för.. Han har varit varm och go hela tiden mot mig.. Jag fattar inte...

Emma

Kommentarer
Postat av: andreas

nu när sanningen är framme så lämnar du väl åtminstone dom oskyldiga ifred. Eftersom du inte är någon elak människa. räcker det inte nu?

2009-07-24 @ 11:41:54
Postat av: Emma

Ursäkta mig?? Andreas?? Du ska inte överhuvudtaget öppna din lilla jävla mun.. Så hoppa åt helvete och stanna där.. Du talar inte om för mig vad jag ska!!

2009-07-24 @ 11:49:54
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh en annan sak Andreas söta lilla rara du... En sak be inte någon som du uttnyttjat i 5 månader vara snäll!!

Dessutom det var inte jag som ringde henne, hon ringde mig.. Du gav mitt nummer eller hur??



Börjar nästan fundera på om du driver med mig...

2009-07-24 @ 11:58:18
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Om jag var dig Emma skulle jag nästan ringa upp frun och dubbelkolla eller åka dit.. Har läst igenom hela den här historien.. Han skulle nog lätt kunna be en tjejkompis ringa bara för att rädda sitt eget lilla skinn!!



Du Andreas du är väl en sorglig och patetisk man!

2009-07-24 @ 12:02:54
Postat av: Nemo

Ojojoj, det här va fan det bästa jag läst på länge. :)

Det är jobbigt att bli ertappad och synad när man strular till det för sig, eller hur?



En sak, JA det är jävligt tragiskt med att vissa är sårade och att vissa för veta sanningen lite sent.

Men ärlighet är det som alltid vinner i längden.



Otrohet eller inte, vad två personer har bestämt och inte är deras sak.

Men att fortsätta att försöka skydda sig själv och att rädda sitt eget ego.. Nää, det är kört!



Från en man till en annan: Bit i det sura äpplet och ta tag i det riktiga problemet, du gjorde det största jävla misstaget man kan göra. Nu är det bara att ta hand om det problemet du skapat.

Slutar det med att du förlorar allt så är du den enda som är orsaken till det.

Det finns ingen enkel väg, det finns bara den raka ärliga vägen kvar nu..

2009-07-24 @ 12:22:20
Postat av: Emma

Tack för att ni är så goa och stödjer mig =)



Ja det är väl ändå så att han skapat den här situationen själv.. Jag hade aldrig varit med honom om jag vetat sanningen och det vet han om..



Sen är det väl så Jasmine att jag börjar fan tvivla oxå.. Varför skulle han ens kolla med mig om jag ska vara fortsatt tyst om det nu var henne jag pratade med igår.. Hmm ja nu ska jag iaf dricka kaffe =)



Kramis till er båda

2009-07-24 @ 12:52:07
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0